onsdag 2 mars 2011

ÅR 2011

Äntligen skiner solen i Eskilstuna. Det är bara några minusgrader och det ser riktigt skönt ut därute. Kan det vara så att den långa hemska vintern börjar gå mot sitt slut?
Året 2011 ska bli ett bra år för mig personligen, det har så många människor sagt till mig så det måste nog vara sant. Jag tror att jag låtsas som om året börjar idag.


Har nyligen flyttat till en ny stad, en väldigt vacker sådan, och ska nu försöka bygga upp ett nytt liv här och även om det kan vara lite skrämmande så är det en stor utmaning. Efter 43 år i Stockholm så känns det minst sagt lite annorlunda.


Detta ser jag fram emot, att sitta på en parkbänk och bara njuta av hur vackert det är. Nu är det tyvärr några månader kvar innan värmen kommer men detta kort får mig att se på framtiden med glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar